Vaihto- ja palautusoikeus

Palautusajan alkaminen lasketaan tilauksen noutamisesta asiamiespisteestä.
Palautusilmoitus on tehtävä 14vrk:n sisällä tilauksen noutamisesta.
Tuotepalautus on tehtävä 14 vrk:n sisällä palautusilmoituksen tekemisestä.
Jos palautat tuotteen, jonka mukana on tullut kaupanpäällinen, on myös kaupanpäällinen palautettava.
Jos tuote palautetaan rikkoutumisen vuoksi, rikkoutunut tuote palautetaan.
Palautettava tuote tulee olla käyttämätön, täysin virheetön ja alkuperäispakkauksessaan.
Mikäli palautettavia tuotteita on useampia, tulee ne ensisijaisesti palauttaa yhtenä pakettina / kollina.
Jos olet saanut toimituksessasi monipakettisen lähetyksen, voit myös palauttaa  asiakaspalautuksena useamman paketin, tai yhdistaa palautuksesi yhteen laatikkoon.
Huomioithan että palautat kaikki saman tilauksen paketit samalla kerralla,
jolloin asiamies kirjaa kaikki palautettavat paketit samalle lähetystunnukselle.
Jos palautat monipakettisen palautuksen eri aikoina, joudumme veloittamaan asiakaspalatusmaksun useampaan kertaan. (7,90€)

Elintarvikkeilla, määrämittaan leikatuilla nauhoilla, kankailla ja vahakankailla sekä
kristallivalaisimilla ja tilaustuotteilla (tapetit, huonekalut ym.) ei ole palautusoikeutta!

Mielellämme annamme tarkempia tietoja ja lisäkuvia sähköpostitse tai WHATSAPP puhelimen kautta, välttääksemme palautukset.

Huomioithan että matkahuolto ja posti säilyttää tilauksesi toimipisteessä rajallisen ajan.
Matkahuollon ja postin kautta noutamatta jätetyistä tilauksista peritään käsittelykuluja 19,90€.

 

Asiakaspalautukset

Asiakaspalautuksista veloitetaan postimaksu. Asiakas palauttaa paketin 14 vuorokauden sisällä palautusilmoituksesta Postin tai Matkahuollon asiamiespisteelle. Asiakas maksaa palautus postimaksut itse.
Palauttaessasi tuotteita, lähetä sähköpostiin (jonna at decoavenue.fi) yhteystietosi ja  kuvaus palautuksen syystä, sekä tilausnumero ja sähköpostiosoitteesi. Kun paketti on palautunut Deco Avenuelle, sen tarkastamisen jälkeen tilille palautetaan tuotteiden summa. Postimaksuja ei palauteta. Jos asiakas ei ole noutanut alkuperäistä pakettia, perimme 19,90€ summan palauttamattomista paketeista. Noutamatta jättäminen EI ole asiakaspalautus.
Nämä ohjeet vain suomen sisäisille asiakaspalautuksille. Epäselvissä tilanteissa voit myös soittaa 040 93 77 497 liikkeen aukioloaikoina. Palautuksista, joista ei ole etukäteen informoitu, veloitamme 10€ erillisen käsittelykulun.  Mikäli tuote on huonosti pakattu palautettaessa ja se rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tuotteesta!
Viiden (5) tuotepalautuksen jälkeen emme valitettavasti voi enää toimittaa lähetyksiä.

 

Tuotevaihdot

Tuotevaihdoista veloitetaan 7,90€ uuden toimituksen lähettämisestä.
Tuotevaihdoissa ota yhteys jonna at decoavenue.fi tai 040 93 77 497

HUOMIOITHAN, että kuluttajasuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa tuotteen palautusta. Noutamatta jätettyjen pakettien kaikki toteutuneet postikulut, sekä muut kulut veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista. Noutamattoman paketin uudelleenlähettämisestä perimme uuden postimaksun.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallinen tuote

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse jonna@decoavenue.fi
Mikäli tuote on vaurioitunut  kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös tuotteen noutopisteeseen.

 

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Shipit- järjestelmää. Voit valita myös myymälästä noudon, jolloin toimituskulusi ovat 0€ ja voit noutaa tuotteesi myymälästä milloin sinulle sopii. Säilytämme myymälästä noutona tilattuja tuotteita 3kk.

 

Toimitusaika

Tuotteet lähetetään tavallisimmin viikon aikana. Alennusmyyntien ja kampanjoiden aikana lähetys voi pitkittyä, mutta tilaukset pyritään toimittamaan postiin viimeistään viikon kuluessa tilauspäivästä. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat sähköisen saapumisilmoituksen. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, olemme sinuun yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. HUOM! Jos tilauksessa on tuotteita, joille on ilmoitettu poikkeava toimitusaika, koko tilaus toimitetaan vasta puuttuvan tuotteen saavuttua.
Myymälästä noudettavien pakettien nouto onnistuu 1-2 arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä, säilytämme tilauksia 3kk.

EU-direktiivin vaatimuksesta.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla,
kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).